top of page

tic: Tema 4 - Funcții în Excel.


Am intrat pe excel si am inceput sa scriu de la 1 pana la 18, dupa pe langa numere am scris si niste nume;

si pe langa ei "salariile". Ca sa faci un tabel trebuie sa tii apasat butonul /click dreapta de pe mouse si tragi/selectezi spatiul dorit pentru tabel, dupa ce ai selectat apesti de pe panou☞borders☞ all borders.


asa arata "borders" de pe panoul din excel;




Dupa ce am terminat tabelul, am inceput sa "calculez" functia count, functia suma, etc...

-cand am scriem functiile trebuie sa avem grija sa scriem cu "Caps lock".

-dupa ce am scris prima functie adica "FUNCTIA COUNT" in rubrica de langa el scriem formula asta

=COUNT(aici scrii din ce categorie e adica a,b,c,d si nr) , de ex "=COUNT(C4:C21)";




- in poza asta aratacum trebuie scris formula si de unde luam cifrele, adica ii "categoria c" (c4;c21) primul si ultimul numar de pe tabel.

-la fel ii si la funcia suma, acolo formula este "=SUM(c4;c21)";

-la functia medie formula este "=AVERAGE(C4;C21)";

-la functia minima formula este

"=MIN(c4;c21)";

-la suma maxima formula este

"=MAX(c4;c21)";

!ATENTIE! daca scrii in categoria a,b,d,e,f etc...

atunci din categoria aia scrii litera din paranteza/formula.



Dupa ce am terminat cu functiile, ne putem apuca de diagrama;

- ca sa faci diarama trebuie sa selectezi tabelul si pe asta o faci cu butonul/click dreapta de pe mous + ctrl si selectezi din tabel numele si salariile , care ar trebui sa arate asa


-dupa ce am selectat tabelul, megrem la insert🡆column;


-aici alegi care varianta vrei tu, eu am pe al 3lea;



- diagrama/statisticile o sa-ti apara in dreapta si o poti costumiza cum vrei.

11 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Tic: Tema 15 - Eseu

N-am fost la Olimpiada, dar asta nu m-a oprit sa imi doresc sa ajung acolo. Am visat de multe ori ca sunt pe podium, cu o medalie de aur...

Opmerkingen


Post: Blog2_Post
bottom of page