top of page

Tic: Tema 15 - Eseu

N-am fost la Olimpiada, dar asta nu m-a oprit sa imi doresc sa ajung acolo. Am visat de multe ori ca sunt pe podium, cu o medalie de aur in mana, ascultand imnul national, unguresc. Cu toate acestea, exista multi factori care pot influenta rezultatul final. Uneori, chiar si cel mai bun elev nu reuseste sa se califice la olimpiada din cauza unor circumstante care nu depind de el. Poate fi vorba despre un subiect dificil, o intrebare ambigua sau o situatie de stres extrem.

Dar asta nu inseamna ca trebuie sa renunti la un vis anume. Am invatat ca e important sa participi si sa inveti din experiente, chiar si atunci cand nu obtii rezultatul dorit. Stiu, si am inteles ca olimpiada nu e singurul mod de a demonstra cunostintele si abilitatile tale si ca exista multe alte modalitati prin care poti sa te dezvolti si sa te afirmi in domeniul tau.

Deci, da, n-am fost la Olimpiada, dar asta nu ma defineste. Sunt convinsa ca exista multe alte realizari care ma asteapta si ca olimpiada nu e decat una dintre ele. Visul meu nu se limiteaza la un singur eveniment.


2 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page