top of page

M4: Tema 12 - Great expectations.

Ultima zi de liceu a fost plina de emotii si trairi intense. Atmosfera era incarcata de un amestec de entuziasm si melancolie. Toti elevii erau agitati, cu zambete pe fete si ochi plini de amintiri. Profesorii, desi putin nostalgici, ne priveau cu mandrie, realizand ca ne-am incheiat cu succes aceasta etapa importanta din viata noastra.

Relatiile pe care le-am dezvoltat in acesti ani de liceu au fost fundamentale. Prietenii mei adevarati erau acolo alaturi de mine, impartasind acelasi mix de tristete si anticipare a viitorului. Am petrecut mult timp impreuna, trecand prin nenumarate experiente si aventuri. Rasetele, lacrimile, discutiile si momentele de incurajare ne-au legat intr-un mod special. Ne-am sustinut reciproc si am invatat sa fim acolo unii pentru altii in momente dificile.

Amintirile erau abundente in acea zi speciala. Rememoram momentele amuzante petrecute in clase, lectiile captivante ale profesorilor nostri si petrecerile pline de energie. Imi amintesc cu drag de balul de absolvire, cand am dansat pana tarziu in noapte si am creat amintiri pe care le vom pastra pentru tot restul vietii.

4 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

M4: Tema 10 - Back to the future.

În ultimul an și jumătate, lumea a fost martora unor schimbări fără precedent în domeniul educației. Pandemia de covid-19 a determinat...

Comentarios


Post: Blog2_Post
bottom of page