top of page

Tic: Tema 01 - De ce a meritat vacanta aceasta?

Actualizată în: 7 sept. 2022

Pai sincer multe n-am facut, mai mult am fost la familie si am lucrat, a da, am fost si in ungaria.:D

Toata vara am avut programul plin, dar m-am descurcat asa cum am putut.:)


Intamplarea mea favorita din aceasta vara care a trecut extrem de repede era cand m-am vazut cu un prieten de familie pe care nu l-am mai vazut de ani de zile si eram foarte fericita sa-l revand iarasi. Era o intalnire extrem de ciudata pentru mine, pentru ca atunci cand l-am vazut efectiv nu i-am reactionat nici cum, nici nu l-am luat in brate, so era foarte dar foarte ciudata.

Am fost la tatal meu, doar o saptamana, am fost doar atat nu pentru ca n-am avut timp pentru el ci pentru ca el nu avea timp pentru mine. E cam trist, dar n-am avut ce sa-i fac, deci i-am aceptat decizia.

Am fost oarecum cu 'familia' mea in ungaria, unde sincer m-am distrat, era interesant, desi am fost in locurile unde ne ducem in fiecare an so, nu era ceva nou pentru mine dar macar am fost cu oamenii pe care ii iubesc.

Da, am si lucrat vara, alaturi de niste colegi de clasa, am avut ce invata si de acolo, ca sa am rabdare, ca sa nu fiu vulcanica, ca sa vorbesc frumos in cele mai penibile momente, dar pe langa aceste chestii era destul de distractiv pana la urma, mi-am facut prieteni noi, cu care cam deloc nu vorbesc dar suntem prieteni, ma rog cunostinte, dar chiar am cunoscut foarte multe persoane. Dar chiar mi-am dat seama ca oamenii sunt extrem dar extrem de ciudati, credeam ca eu sunt ciudata dar m-am inselat, nu judec oamenii, adica nu mereu, dar mi-a ajuns de niste oameni de acolo si m-am saturat de felul lor. Mai mult cu barbatii am avut problema uneori treceau o masura si ma simteam incomfortabila.

Deci cam asta am facut eu vara asta, nu prea multe dar nici prea putin, eu sunt multumita de ceea ce am facut si ceea ce am realizat, eu chiar sunt mandra de mine si cred ca asta conteaza cel mai mult, sa fiu eu multumita de mine. Vara chiar ca a trecut repede, acuma e toamna si stau la calculatorul meu si scriu acest articol, deci cred ca e bine.

4 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Tic: Tema 15 - Eseu

N-am fost la Olimpiada, dar asta nu m-a oprit sa imi doresc sa ajung acolo. Am visat de multe ori ca sunt pe podium, cu o medalie de aur...

コメント


Post: Blog2_Post
bottom of page