top of page

Outfit..

Cand vine vorba despre pareri de vestimentatie, daca conteaza sau nu, daca trebuie sa te imbraci frumos ca sa dai o impresie buna cuiva, si asa mai departe... Acest lucru depinde de persoana, de cum era crescut.

Opinia mea e ca da conteaza vestimentatia dar nu ca si caracterul unui om. Nu mereu haina face omul, dar trebuie sa luam in cosiderare ca multe persoane pe chestia asta se duc.

Cel putin pentru mine ca si o fata/femeie trebuie sa am grija de vestimentie, sa nu fie prea indecent si asa mai departe. Sa ma imbrac frumos daca ies in oras, sa nu-mi fie murdare hainele..


Dar la baieti/barbati e complet diferit, pentru ca ei oricum s-ar imbraca nu prea cred ca ar fii o problema mare. Dar bineinteles si ei trebuie sa se imbrace frumos si sa aiba grija de ei...

Pentru mine sincer conteaza foarte mult prima impresie si sunt atenta la detalii, cum ii in cazul acesta vestimentia. Intr-un fel sau altul te defineste ca si pe persoana.

De exemplu daca un coleg poarta ceva nou eu observ si nu pot sa spun ca sunt foarte interesata, dar observ chestiile astea. Nu, nu am nicio asteptare fata de cineva sa se imbrace exact cum imi place mie sau sa-mi dau cu parerea unui om la care nu-mi place vestimentatia. Fiecare are un gust anume, la fiecare om ii place altceva.

Cand vine vorba despre "fake-uri" sau o haina/ pantofi no name, mi se pare putin penibil sa injosesti o persoana numai pentru faptul acesta. Pentru ca sunt oameni care nu isi permit dar nu inseamna ca sunt niste oameni rai sau needucati. Poti sa te imbraci frumos si cu haine care nu sunt nike, adidas, reebok, vans, etc..


Primesc foarte multe opinii de la oameni, cum ar fii ca ma imbrac prea ciudat, ca am un stil ciudat si asa mai departe, dar sincer nu prea imi pasa.

In concluzie, conteaza vestimentia? e un da si un nu, pentru ca fiecare om are o alta parere despre aceste chestii, fiecare om apreciaza altcumva chestiile astea.


10 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Dir: Tema 01 - Norme de igiena.

Pai cum as imbunatatii eu clasa mea sau scoala pentru mentinerea sanatatii? Cel putin as pune in fiecare clasa cate un dezinfectant ca...

Comentários


Post: Blog2_Post
bottom of page