top of page

M2: Tema 17 - Bazele prelucrarii fotografiilor

Actualizată în: 8 feb. 2022

De la poza originala care e asta :

Am ajuns la asta :")

Diferenta dintre pozele de mai sus e ca am "sters" lucrurile nedorite si ca am editat poza sa aibe culoare mai vii.. :)


In prima parte a editarii am facut Brightness/contras, Hue/saturation si Edit an adjustment cu care poza o sa arate asa:

brightness:+10

contras: +81;


Saturation: +45


Iar pentru edit and adjustment:

- de pe panou trebuie sa fie culorile astea, ca sa pot sa "inchid" putin culoare vie; iaar pe asta am facut-o cu "brush tool" care e pus pe 150 px;

- am folosit strict pe partea unde-i mai multa verdeata:)





Pentru stergerea lucrurilor nedorite am folosit "spot healing brush tool" care de pe panou arata asa:

Si am sters de pe poza lucrurile care m-au deranjat:)






Intr-un final, eu am sters vacile din poza!!!!!!!!







14 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comentários


Post: Blog2_Post
bottom of page