top of page

M2: Tema 15 - Experienta de secret santa.. :))

Actualizată în: 8 feb. 2022

Am avut o experienta sincer foarte placuta, imi placea foarte mult vibe-ul pe care l-am avut cu totii.

Trebuia sa fac cadou lui Karina si ea s-a bucurat foarte mult pentru cadoul meu, sincer nu ma asteptam la reactiea ei. Era foarte draguta oricum.

Eu am primit cadou de la sveta, mi-a dat o caciula si ceva tablou, care ma simbolizeaza intr-un fel. Ea a facut combinatii intre niste lucruri care imi plac foarte mult sau care chiar ma reprezinta. Mi-a facut un cadou super dragut, chiar ma bucur pentru cadou..<3



In poza asta putem observa cat de fericita e Fobitii pentru cadoul ei <3









Si in poza asta ne aratam cu totii cadoul pe care l-am primit fiecare..

Era o experienta destul de placuta cel putin pentru mine.. :0

8 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comentários


Post: Blog2_Post
bottom of page