top of page

M2: Tema 13 - Craciun


Am reprodus acest imagine cu photoshop cs3. Am creat un document cu 1920x1200 cu rezolutia 72.

-am creat un layer si l-am editat cu ➟blending options ➟Gradient overlay.


-asa trebuie sa arate background-ul.

-dupa am creat inca un layer si dupa cu

Brush Tool (B) ➟Hard Round(nr. 9);

-am facut textura bradului;






-trebuie sa descarcam brushes ca sa avem mai multe optiuni de brush;






-dupa ce l-am descarcat am apasat f5 si dupa apare acest panel;

-am ales brush-ul pe care l-am vrut si am inceput sa "impodobesc bradul".









-globurile am facut cu Ellipse Tool (U).

-dupa l-am editat cu ➟blending options➟outer glow➟inter glow➟gradient overlay.




10 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page