top of page

M1: Tema 39 - Yesterday, pros and cons

La ora 10 m-am dus cu tatal meu dupa cozonaci si dupa aceea ne-am pregatit pentru inmormantare. Drumul spre capela era destul de ok deoarece nu era atat de departe, am facut un drum de 15 km. Cand am ajuns la capela ne-am intalnit cu totii adica cu familia, prieteni si prieteni indepartati. Eu cu tata ne-am asezat langa sicriul asteptand popa ca sa inceapa inmormantarea. Vremea era destul de ok adica era foarte cald, era foarte bine. Dupa ora 12 a inceput inmormantarea si cu familia ne-am pus langa sicriu si ne-am rugat pentru strabunica mea.

Scopul zilei mele de ieri era una foarte trista deoarece a murit strabunica mea. Dar partea buna din toata povestea asta este ca ne-am vazut cu rude si ca ne-am adunat cu totii ca sa o ducem pe buna pe ultimul ei drum.

6 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comentarios


Post: Blog2_Post
bottom of page