top of page

M1: Tema 23 - Commentary on demand.

Am citit un articol despre un minor (13M) cum s-a sinucis din vina unei dezamagiri in dragoste. Am citit extrem de multe articole despre crime si sinucideri, cand minorii se sinucid din vina unei dezamagiri. Majoritatea adolescentilor se sinucid din vina unei esec de dragoste, dar nu doar minorii ci si oamenii adulti si aici ma refer la adultii care se incadreaza intre 20-35 de ani. Majoritatea oamenilor condamna parintii pentru moartea copilului sau, dar desi nu ii inteleg, desigur si parintii au o vina in aceasta chestie, dar copilul si-a luat singur decizia.

Erau si comentarii sub acel articol precum



Care mi se pare extrem de dezgustator, fiindca orice adolescent trece printr-o perioada de genul si desigur au sentimente. Fiecare om are dreptul la opinie dar chestia asta mi se pare exagerare. Eu nu pot sa-l judec pe acest copil, a facut o mare greseala ce-i drept.

Opinia mea despre aceasta intamplare este ca intre copil si parinti era lipsa de comunicatie.

25 afișări4 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

4 ความคิดเห็น


diana.balic
10 พ.ย. 2565

Explicatie foarte reusita!!!!! <3

ถูกใจ

GEORGIANA DELIA BANDI
GEORGIANA DELIA BANDI
10 พ.ย. 2565

Explicatie buna!

ถูกใจ

MUHAMMED NUR KARABULUT
MUHAMMED NUR KARABULUT
10 พ.ย. 2565

Perfect de acord !

ถูกใจ

MIHNEA TIBERIUS CERNEA
MIHNEA TIBERIUS CERNEA
10 พ.ย. 2565

Explicație foarte bună

ถูกใจ
Post: Blog2_Post
bottom of page