top of page

M1: Tema 21 - Together.

Din orele anterioare am aflat 2 metode foarte interesante pe care nu stiasem pana acuma, adica desigur stiam cum sa pun documente pe un stick si chestii de genul, dar nu la fel precum ne-a aratat profesorul la ora.

Metodele despre care vorbesc sunt:

1. Stick usb

2. Google share


Despre stick am doar de spus ca eu pana acuma nu l-am dezactivat stick-ul de pe calculator ci doar il scoteam, la fel nus tiam nici riscurile acesztuia precum este sa pierd docuemntul asa si s.a.

Iar despre Google Share atata pot sa spun ca este foarte interesanta, cel putin pentru mine deoarece nu stiam despre asa ceva pana acuma. Mi se pare si foarte fain faptul ca pe Googla Share vad si cine este pe textul meu si toti cei celalti participanti ce fac.


8 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page