top of page

M1: Tema 16 - Ninge.

Actualizată în: 8 feb. 2022

Poza originala ↓↓↓


Poza editata ↓↓↓

Diferenta dintre poze e ca am adaugat "fulgi de zapada";

Am adaugat zapada cu photoshop cs3 prin 11 pasi.

Pasul 1 am creat un layer nou;

Pasul 2 am umplu layerul nou cu negru (shift+f5)

Pasul 3 am accesat meniul filtru din partea de sus al ecranului si am ales noise> add noise;

Pasul 4 am accesat meniul filtru iarasi si am ales optiune blur > more blur;

Pasul 5 am redus cantitatea de zgomot cu optiunea levels command;

Pasul 6 am modul de amestecare al layerului;

Pasul 7 am aplicat filtrul > motion blur;

Pasul 8 am duplicat layerul;

Pasul 9 am rotit layerul creat cu 180°;

Pasul 10 am aplicat filtrul de crystallize;

Pasul 11 am aplicat inca o data filtrul > motion blur.

12 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page