top of page

Dir: Tema 6 - Securitate.

De obicei cand vine vorba despre bullying ma enervez sau ma simt frustrata pentru ca nu e tocmai cel okei lucru. Cunosc persoane care au avut parte de asa ceva si la fel si eu am primit bullying la randul meu.

Acest lucru pe nume "bullying" fac de obicei copii si aici ma refer copii de la 10 pana la 14 ani maxim, adica in scoala generala.

E un lucru super naspa sincer, sunt copii care fac acest lucru nu pentru ca asa era invatat acasa ci pur si simplu ca sa se dea mare ca "e mai puternic".

Eu fost foarte mult batjocorita numai pentru faptul cum ma imbracam sau pentru ca eram unguroiaca.

Mereu veneau colegii la mine si se legau de mine pentru ca eram "sensibila", pentru ei eram tinta perfecta..

Cand un copil primeste bullying nu o sa mai aiba incredere in sine si in cel mai rau caz poate sa intre si in depresie.

Oricum eu la fel de ciudata am ramas deci nu ma schimbat pe mine nici cum acest bullying, doar un singur lucru s-a schimbat la comportamentul meu e ca usor oamenii din jurul meu uneori si ca nu accept pe oricine in viata mea. :D

Bullyingul nu mi se pare ca se poate oprii, copii o sa aiba la fel aceleasi mentalitate si o sa se intample mereu acest lucru. Bineinteles sunt cazuri in care nu sunt asa dar nu prea cred ca se poate oprii cumva.



11 afișări2 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Dir: Tema 01 - Norme de igiena.

Pai cum as imbunatatii eu clasa mea sau scoala pentru mentinerea sanatatii? Cel putin as pune in fiecare clasa cate un dezinfectant ca...

2 Comments


Balik Dyana
Balik Dyana
Feb 08, 2022

imi place, ai puțină grija la cuvintele lipsa totuși<3

Like

BENIAMIN CZENTYE
BENIAMIN CZENTYE
Feb 08, 2022

Foarte Fain

Like
Post: Blog2_Post
bottom of page